▪️На першому уроці виділіть достатньо часу для пояснення, як користуватись обраною платформою. Завдяки цьому учні рідше відволікатимуться на вирішення технічних проблем в майбутньому.
▪️Починайте урок нестандартно. Це може бути ребус, в якому зашифрована тема заняття, прохання поділитись настроєм з класом, перегляд короткого відео тощо. Це допоможе дітям відірватися від попередніх занять, а у довгостроковій перспективі – менше запізнюватись на урок.
▪️Анонсуйте не лише тему уроку, а і його структуру та цілі: наприклад, спочатку буде тест, потім пояснення матеріалу, далі дві практичні вправи та робота в групах.
▪️Додайте фізичні розминки. Це може бути гімнастика для очей, дихальні вправи або гра “Саймон каже” (учень або вчитель говорить “Саймон каже: присісти” і всі присідають).
▪️Давайте учням можливість висловитись: поділитись особистими враженнями та думками на тему уроку, працювати у групах та презентувати результат тощо.
▪️Додайте інтерактиву: онлайн-вікторини, навчальні ігри, перегляд відео із подальшим виконанням завдання по ньому.
© 2010 Ліцей №1 Калинівської міської ради Вінницької області
Powered by: Likt WEB (0.015 сек.)